Grupa Jurajska GOPR zaprasza wszystkich zainteresowanych służbą w Pogotowiu Górskim na Jurze do wzięcia udziału w testach rekrutacyjnych do naszej jednostki.

Aby przystąpić do naboru musisz spełnić następujące warunki:
  • Uzyskać status Członka Wspierającego GOPR w Grupie Jurajskiej
  • Dopełnić formalności drogą elektroniczną
  • Stawić się na rekrutacji w gotowości wraz z kompletem wymaganych dokumentów
W tym celu:

Do 26.02.2023 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ. Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu czasu zbierania zgłoszeń.

Następnie poprosimy Cię o dopełnienie reszty formalności drogą elektroniczną tj. przesłanie na wskazany adres email:

  1. Potwierdzenie opłacenia składki Członka Wspierającego
    kwota: 50 zł
    nr konta: 56 1050 1591 1000 0022 3573 9881
    tytuł płatności: Imię Nazwisko – składka czł. wspierającego 2023
  2. Skan podanie o przyjęcie w poczet Członków Wspierających. Wzór do pobrania TUTAJ

Testy rekrutacyjne odbędą się w dniu 04.03.2023 r.

W zakres testów wchodzą:

  1. Test umiejętności narciarskich (stok Cisowa)
  2. Rozmowa z Naczelnikiem Grupy (CSR Podlesice)
  3. Test z topografii terenu działania Grupy (CSR Podlesice)

Na egzaminy zabierz białą teczkę ze swoim imieniem i nazwiskiem, a w niej:

  1. Potwierdzenie opłacenia składki Członka Wspierającego
  2. Podanie o przyjęcie w poczet Członków Wspierających. Wzór do pobrania TUTAJ
  3. CV zawierające co najmniej: Imię, Nazwisko, numer telefonu, adres email, adres do doręczeń, opis wykształcenia, opis doświadczenia zawodowego, opis doświadczenia górskiego
  4. List motywacyjny
  5. Dyplom ukończenia minimum szkoły średniej
  6. Zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej
  7. Podpisana zgoda na wykorzystanie wizerunku. Do pobrania TUTAJ
  8. Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Do pobrania TUTAJ

 

Szczegóły dotyczące spotkania rekrutacyjnego zostaną przesłane drogą elektroniczną do osób, które w wyznaczonym czasie spełnią wszystkie warunki.

Informację na temat przetwarzania danych osobowych podczas rekrutacji znajdziesz TUTAJ